måndag 5 november 2018

Bujo i november

Igår satt jag länge och skrev och ritade i min bujo.

Det var inte typiskt novemberväder ute, utan solen sken genom vardagsrumsfönstret och det blev nästan för varmt att sitta i soffan och fundera.

Målen var jag helt klar med, men vad dekorerar man  med, när man vill tänka på skön höst och inte regn och rusk, och absolut inte på snö?

Det blev både jordglob och hjärtan, böcker och te - och några snöflingor. Har många planer på resor och annat kul. Te går det åt på hösten. Tur att jag har många olika sorter på lager.

Hoppas att den här novembermånaden blir ovanligt härlig! Av mina sex mål har jag redan nått ett! Imorgon är jag troligen klar med ett annat också. Det börjar alltså bra. (De har varit länge med på min to-do-list!)

                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar