torsdag 18 juni 2020

Ny familjemedlem

Vi har haft 24/7-jour under förra veckan.

Jag hoppades på att den nya familjemedlemmen skulle födas först när min semester hade börjat och så blev det! Andra semesterdagen kom hon till världen.

Igår kl. 4.30 var det dags att köra de 35 kilometrarna till dem. De for genast iväg  och två timmar senare föddes lilla M!

Vi pysslade och lekte hela dagen, åt och tog en promenad.

Tjejerna ordnade fest för lilla nykomlingen: De köpte blommor, kort, en present och bakverk på konditoriet. De gjorde också en välkomstskylt.

En tidning intervjuade oss i centrum och tog bilder.
Ganska otroligt - och för all del kul - med denna publicitet under veckan:
I onsdags var min novell med i en kulturtidning,
i lördags var jag på första sidan i en dagstidning (handlade om mitt jobb)
och nu denna intervju!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar