lördag 24 oktober 2015

Höstlov!

Vilken hektisk dag jag hade igår!

Klockan åtta var jag på mammografi och utraljud och det konstaterades att knölen jag hade känt i bröstet sen augusti var en muskelbristning. En sån lättnad! (Nu tar jag en liten paus på gymmet...)

Snabbt i väg till jobbet för tv-inspelning för SVT-nyheter. Inte hann jag bli nervös heller....

Det tog 45 minuter och det kändes ganska OK, fast jag inte precis är van vid sånt.

Reportern och kameramannen var i alla fall nöjda. Det ska bli spännande att se det på måndag eller tisdag.

Efter jobbet var jag på ansiktsbehandling. Det var så skönt och jag somnade bums.

Efter en timme fick jag en läskig upplevelse; fick ångest, kunde knappt andas och till slut kändes det som att något försvann ur kroppen och allt blev lugnt igen.

Var det beröringen som gjorde att sommarens sorger försvann?

Eller blev alla hot tillintetgjorda? (Nya kom på mail idag, men förutom hjärtklappning rann den otäcka känslan av mig snabbt.)

Nu är det höstlov! Solen skiner. Min To-do-list är nästan tom. Så himla skönt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar