tisdag 31 juli 2018

Härliga saker att göra på sommaren

Härliga saker att göra på sommaren:

1. Träffa familj, släkt och vänner

2. Anordna stora och små spontanfester

3. Turista i sin egen stad

4. Göra utflykter

5. Fixa i trädgården

6. Plocka vinbär, hallon och björnbär och koka sylt och saft

7. Promenera på kvällarna (för att till slut få ihop 10 000 steg...)

8. Äta frukost i växthuset


Tur att vi har kunnat göra det där, dagligen hela sommaren.

Det blev precis en sådan sommar som jag hade önskat mig: att vara mycket hemma och utnyttja trädgården, växthuset och poolen maximalt.

Resa utomlands till ljuset och värmen gör jag hellre i oktober-november och i mars-april. Mitt hem är mitt semesterparadis.


                                


                                 

                                 



                                





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar