lördag 19 december 2020

Julklappar från arbetsgivarna

Mina fyra arbetsgivare har varit givmilda i år. Det vill säga tre av dem, men den fjärde kommer väl igen? 😂

Bok och choklad från chefen och presentkort från kommunen. Man kan välja en julklapp bland : accessoarer, hotellövernattningar, skönhetsbehandlingar osv. Jättetrevligt. Sen jag var liten fanns faktiskt böcker och choklad alltid på min önskelista.

Studieförbundet där jag håller olika kurser gav mig ett presentkort till Akademibokhandeln. Det älskar jag också. Böcker, kalligrafipennor, tuschpennor osv. finns det alltid behov av här.

Företaget som jag gör lite administrativa uppgifter för: Jättekartong med choklad från Lindt, Olten i Schweiz. Mums! 

(Olten är för övrigt den staden, dit jag kom med tåget, när jag besökte Schweiz för första gången.)

Förlaget som jag översätter åt har inte hört av sig än.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar