söndag 12 april 2020

Klättrar snart på väggarna

Vi åt en trevlig lunch med storfamiljen online på zoom, gick två promenader och städade. Jag fick iväg en barnboksöversättning till förlaget idag.

Men nu då? Börjar snart klättra på väggarna.

Jag vill åka till Stockholm, träffa familjen, gå på utställningar och fika med kompisar.

Och när semestern börjar Gå på kurser, resa till fjärran länder, ha fest, träffa familj, släkt och vänner.

Inte ha Corona i detta land! Inte någon annanstans heller!

Städandet börjar ta på krafterna. Jag ser hela tiden något nytt, som ska göras. Jag menar, nu är jag ändå på nivån Diska sommarfestglasen och -tallrikarna....

På tisdagen börjar jag jobba igen. Vi är cirka  elvahundra på min arbetsplats. Huvaligen!

Väldigt skönt att beklaga sig. Känns genast lite bättre!

Kvällspromenaden



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar