torsdag 30 december 2021

Exet på besök

I höstas skulle kollegorna och jag till Norge på studiebesök, men fick höra två veckor innan att arbetsplatsen vi skulle till hade stor smittspridning just då och kunde inte ta emot oss.

Vad göra? Jag tog kontakt med min mans exfruns man i Norge och efter ett par timmar hade han hittat ett liknande ställe att besöka. Vår resa var fantastisk.

Vi var dessutom allihopa bjudna på lunch hemma hos dem.

Många har svårt att förstå vår vänskap, men jag är inte inblandad i deras skilsmässa (som skedde flera år innan jag kom med i bilden) och båda två, exet och hennes man är trevliga.

Har de inga bad feelings gentemot varandra, varför skulle jag ha det. Vi brukar ses 1-2 gånger varje år. 

Nu var de på besök i Sverige och åt lunch hos oss i eftermiddags. Det var så roligt att träffa dem igen. Jag kunde också tacka dem ordentligt för deras hjälpinsats i oktober.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar