söndag 12 mars 2017

Det tar aldrig slut

Idag har jag röjt fem timmar på övervåningen. Grejorna verkar aldrig ta slut.

Jag sorterar: Kastas, Till Erikshjälpen, Till en kompis, Till "vår" tiggerska, Till Blocket, Till Tradera och Sparas. Riktigt avancerat jobb alltså.

Om en timme får jag se om balklänningarna har gått på Tradera-auktionen och till vilket pris i så fall. Vll inte tjuvkika innan. Spännande!

Min man körde ett lass till återvinningen igen.

"Sparas" packas i  plastbackar, om inte sakerna behövs just nu. Dymo-tejpsnamn på alla, så klart.

Ordning och reda ska nu vara min ledstjärna även i kattvinden. Mössen är icke välkomna. Dvs. om de kommer i höst, finns det inget annat än hårda plastbackar med lock att knapra på...

Flera timmars jobb återstår. Suck!

Olika stora högar av skräp vid ytterdörren varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar