söndag 15 november 2020

Book release

Det verkar ha blivit en tradition att mina noveller kommer med i antologier en gång om året.

I dag var det book release i Finska bokhandeln i Vasastan i Stockholm. En sju sidors novell om min pappas eskapader är med i den nyaste antologin. Den här gången skrev jag på finska. 

Det måste ha varit en syn för gudarna med alla deltagare ute på gatan och inne i bokhandeln rustade med handskar och munskydd! Svårt att skåla/dricka skumpa och fika.... Tur att det var 10* ute.

Aavan meren täältä puolen (Från denna sida av det öppna havet) heter boken. Väldigt många exemplar såldes under den där halvtimmen vi var med där. Jag kan tänka mig att de blir julklappar. 

Är du sugen på köpa en? 150 kr/15 € kostar böckerna. Jag har fem ex hemma.

Jag känner mig så glad och nöjd!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar