lördag 14 januari 2012

Tjejmingel

Jag bytte jobb i onsdags och  bjöd 14 av mina närmaste jobbarkompisar på mingel igår.
Romantiskt tema ville jag ha på denna Tjugonde dag Knut, för nu skulle julen ut....
En rosig duk inhandlades, små rosenarrangemang gjordes i gamla kaffekoppar, porslinet var vitt eller rosa och servetterna ljusgröna med rosa rosor på.
Vi drack J.M Gobillard & Fils champagne till dadelsnurror med bacon och drack Vernissage Chardonnay ur en gullig "handväska" till små pizzabitar och sötsaker.

Jag fick en jättesöt rosa skål, tulpaner och dagbok som present!
Så här såg det ut hos mig:




2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är på snygga dukningar och blomsteruppsättningar! Det där med att sätta ihop en bukett, eller ens kruka är något som jag aldrig lyckas få till! Grattis till biljetterna till mässan! Kul!

    SvaraRadera