lördag 2 februari 2013

Ny bil....

Inflammation under en tand har tagit mina krafter under veckan men nu har jag sovit nio timmar utan molande tandvärk och är pigg som en lärka.

Helst ska projekt Övervåning bli klar i helgen. Vi ska hjälpas åt båda två.

Gustavianska rummet saknar gardiner, takrosett och nya beslag i skåpen, men sen är det klart där också.

Jag köpte en ny bil på "utomordentliga" Möller Bil i Eskilstuna. Vilken service de har! Var alldeles mållös när jag såg bilen och "min skylt"!



Nu ska det bli billigt att köra till jobbet (den drar ca 0,5/mil) och verkstadskostnaderna som har varit skyhöga under förra året är ett minne blott! Jag är superglad!

Hälften av snön har smält under veckan. Man får föraning om våren. Hade lust att ställa ut krukorna med vårlökar i förrgår men det hade varit för tidigt: igår hade vi minusgrader igen. Jag får väl vänta nån vecka till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar