lördag 3 mars 2018

Bujo, Bullet Journal börjar ta form

Idag har jag varit på skrivarkurs i hela sju timmar.

Var så trött, när jag skulle dit, men glömde livet utanför Katedralcaféet, när vi började skriva.

Efter en promenad och lite middag började jag äntligen med min Bujo, Bullet Journal.

Letade först lite inspiration på nätet. Tog fram kalligrafiböckerna och alla härliga pennorna och den nya rosa boken.

Jag började inte med nyckeln, kalendern eller visionerna och målen för i år (alla nedskrivna på papper) utan med listorna över middagar, kurser och resor.

Ett och annat har jag redan gjort i år, fast jag tycker att jag har pausat nästan alla fritidsaktiviteter. Mycket intressant! Och mer lär det bli....

Det kändes som mindfullness att skriva, rita och färglägga.

Här är några av sidorna:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar