onsdag 29 juni 2022

Spännande resa

Sommarens fjärde resa har börjat.

Jag reser ensam. Gubben jobbar. Hemifrån, så det är inte så synd om honom. Han kan ju ta sig ett dopp, om det fortsätter att vara så här varmt.

SAS-strejkhotet höll på att ta kål på mig. Nu när jag äntligen skulle få träffa mina vänner efter tre års paus.

Strejken flyttades 72 t framåt. Jag kommer dit. Kommer jag hem?

På Arlanda är det nuförtiden väldigt spännande. Kommer jag att hinna med mitt flyg? Jag kom dit 3 t 10 min innan. Släpptes in trots tre timmars regel.

Self drop tog "bara" 20 min. Säkerhetskontroll 45 min.

Nu  behöver jag lite mindfullness. Tog med mig Instants de sérénité, min härliga målarbok.

Hoppas att flyget går i tid! Hoppas att jag kan sova en stund på första planet. Sov bara 5 1/2 t i natt. Det var väl resefeber.🤣




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar