fredag 20 februari 2015

Schiphol

I förmiddags mellanlandade jag i Schiphol, Amsterdam.

Vad skulle jag göra i tre timmar på denna enorma (Europas fjärde största) flygplats?

Att gå i affärer (Det finns massor att välja på) lockade inte efter onsdagens Paris-besök.

Som tur var gick jag förbi Rituals SPA som råkade ha lediga behandlingstider.

Jag sov igenom en härlig pedikyr och fotmassage som skulle vara 45 min lång, men varade en timme! Mina tånaglar är väldigt tjusiga!

Efter lunch satte jag mig på planet igen. Min man hade inte ens startat från Uppsala när jag ringde och undrade var han var. Planet landade 25 min före utsatt tid....

Jag hade verkligen flyt idag.




(Det ser väldigt öde ut i Schiphol. Hur lyckades jag ta såna här kort trots att det vimlade av folk där?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar