måndag 28 oktober 2019

Flygresan till USA

Så himla tråkigt det är med långa flygresor! Jag hade verkligen träsmak i baken efter många timmars sittande.

Jag lyssnade på musik, läste, tittade på film och löste korsord, men vad hjälpte det. Ville bara fram.

Den enda fördelen var att det var väldigt smidigt att byta plan i Reykjavik, Island. Kort väntetid och fast flygplatsen i Keflavik är stor, är den inte så enorm Man hittar lätt till nästa flyg. Drygt 3+7 tummar tog det att komma fram till Denver, Colorado.

Sen glömde jag allt det tråkiga. Min syssling väntade på flygplatsen och det var så roligt att träffa henne igen! Senast sågs vi för tre år sen.

Under natten kom första snön i Colorado. Vi har mest chillat, men var också på en shoppingrunda. Jag har inga måsten den här veckan; vill bara sitta och prata med de två. De har nog planerat program för oss ändå....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar