söndag 21 april 2013

Blomtrappa

Jag såg en blomtrappa i en katalog för några veckor sedan. Perfekt för örter!

Jag odlar alla sorters örter till matlagning och te, men min man, kocken i familjen "ser" dem aldrig trots att de står utanför köksdörren! Han köper nya i affären varje gång när det vankas mat.

Nu har vi en blomtrappa! Kanske örterna blir synligare på det sättet?

Vi har varit på en fantastisk födelsedagsfest under helgen och ingenting blev gjort i trädgården men imorgon hämtar jag örterna från vinterförvaringen. Kanske hinner jag kratta också?

2 kommentarer:

  1. Hej! Var fann du blomtrappan? Söker själv finna en passande (ca 90 cm hög, 20-25 cm djup, 60-70 cm bred)till balkongen för både växter och en katt som vill ha utsikt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här hittade jag på Hemtex av alla ställen! Ev. för ranglig för en katt?

      Radera