torsdag 16 januari 2014

Familjen växer

I morse utökades vår familj med en liten tjej!

Hon hade så bråttom till världen så att hon inte kunde vänta 3-4 veckor till... Hon ser pigg och söt ut och är lik sin mor.

Igår var jag på ett planeringsmöte på Clarion Gillet. Underbart att få sitta i lugn och ro och utvärdera hösten och hitta riktlinjer för vårens arbete.


I förmiddags var jag på en av de bästa utbildningarna jag har deltagit på länge.

Hållbar kommunikation hette den och jag fick direkta tips t.ex till en informationsbroschyr jag håller på att göra just nu. Syfte, målgrupp, formuleringar, disponering; många saker att tänka på om man inte är proffs.

Vård och bildning har satsat på nya pennor. Rosa, dagen till ära!

Bebisen fanns där hela tiden, i tankarna och på mms.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar