torsdag 5 mars 2015

Jag längtar till Italien, till Italiens sköna land...

Våren är här och Rom-resan närmar sig!

Jag kör hårt med italienskan, detta vackra språk som jag har älskat och läst sen jag var 20 år.

En repetition är på plats igen så jag går en gång i veckan på Vuxenskolans kvällskurs.

I kväll, efter fyra kurstillfällen verkade det lossna lite....



På lunchen var jag med på Slottsbacken och gjorde trailer för Stadsteaterns communityprojekt Välkommen hit, välkommen hem.

Solsken och 7* varmt. Vackraste vårdagen hittills!

Fotografen fick säkert superbra bilder och filmsnuttar med det rosa slottet och den klarblåa himlen i bakgrunden.

Vi släppte färggranna ballonger i luften och marscherade runt bland två busslaster med ryska turister som storögt tittade på oss.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar