lördag 30 januari 2016

Mysigaste frukosten

Jag ska ha en slapparhelg efter en vidrig arbetsvecka.

Mitt nya arbete skulle bli en spännande utmaning men är allt annat än det. Utmaning, i och för sig, men lite too much.

Jag har stått ut 15 arbetsdagar, nu vill jag bara därifrån. Varje dag är som självplågeri.

Alla runt mig där vet att situationen är  ohållbar, jag får hur mycket stöd som helst, men faktum kvarstår...

Vad skulle jag lära mig av detta misstag? Kanske att inte vara så idealistisk?

Tur att det finns gott om jobb för min yrkesgrupp. Har redan sök ett.

Jag startade helgen med långfrukost vid öppen spis och ska bara läsa och slappa hela helgen.

Någon långpromenad ska det också bli.

Ska också göra en vision board och fokusera på ett nytt jobb.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar