söndag 12 maj 2019

Klang yoga



Vaknade redan kl 7.30 denna mulna söndagsmorgon och började beta av min gedigna lista:

Fixa till gästtoaletten, tvätta några maskiner, skriva en faktura till bokförlaget som jag översätter åt, kontakta SVT ( Ja, faktiskt, de kommer till jobbet imorgon), hämta rabarberplantor från en granne och delta i ett telefonmöte innan en kollega och jag skulle på Klang yoga.

Otroligt nog hann jag med allt; jag var riktigt strukturerad och effektiv.

Yogan började kl 14.30. Först var det bara jätteskönt, men de höga ljuden gav mig en känsla av oro, rädsla och krig, mycket märkligt. Hoppas att något obehagligt försvann från mitt inre. Sista känslan var harmoni. Efter yogan tog L och jag en promenad genom stan.

Senare på kvällen blev det en promenad till. Jag fick ihop 12 000 steg idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar