söndag 13 september 2020

Härlig söndag


Jag var uppe sent igår och sov till nio i morse. Det var för svalt för att kunna äta frukost i växthuset, men jag dukade extrafint och åt inne.

Sen började dagens sysslor: 

Tömde och gjorde rent kylskåpet
Skötte om växterna inne och ute        Pressade juice                                                 Gick med skräp till återvinningen  Dammsög

Vid klockan ett  tog jag "ledigt"; promenad, lunch, tidningar och meditation en stund. Jättefint sommarväder igen!

Jag var nöjd med det jag åstadkom. Tänk, att det kan vara så roligt att städa, när man är ensam hemma och inte har bråttom någonstans.

När min man kom från sin Man Cave i Göteborg, åkte vi till min gamla kollega och åt middag. Lite skrivande, te och mumsiga handgjorda praliner på det. Fin avslutning på en härlig söndag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar