söndag 11 april 2021

Sista inlämningsuppgifterna

Min kurs i Kreativt skrivande är snart slut. Det stora arbetet lämnade jag in över en vecka sedan och idag skulle jag skicka in resten. Dead line för inlämning är 15/4.

Jag trodde att dagens jobb skulle ta ett par timmar, men det tog hela tolv timmar i anspråk.  Från klockan 6.15 till 18.15 satt jag med dem. Hade stöd av en annan i min grupp som också satt och kämpade med de sista uppgifterna. Vi kunde messa till varandra och komma med glada heja-rop.

Alla mina texter var färdigt skrivna, men jag började ändra, lägga till och förbättra texterna. Suck! Lunch och middag åt jag med datorn i knäet.

Jag var väldigt angelägen om att bli klar idag. Skönt att skicka i väg allt.

Nu är det bara ett seminarium kvar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar