fredag 8 oktober 2021

Bråda dagar

Den här dagen var en utav de bråda dagarna, då allt flöt på och allt hanns med.

Vår vän ringde igår kväll och berättade att han skulle till Jordanien för att hälsa på sin mamma, som han inte hade träffat på åtta år.

Vi ville skicka foton och ett litet paket till henne. Jag började morgonen med att fixa det och lämna paketet till honom.

Klockan elva var det "tackning av avtackning", med äppel- och päronkaka, fruktkaka, godis och kaffe. Mycket trevligt att vara på gamla arbetsplatsen igen.

Klockan tolv intervjuades jag i en direktsändning. 

Sen skyndade jag mig hem. De små fick mat och satte igång att leka. Under tiden fick jag hjälp med att sätta upp tavlorna. 

Sen en tur till affären, lite matlagning och en skogspromenad. Nu tänker jag inte göra något mer idag!



Dalahästarna har fått gräs och ska sova.


En riktig häst, som vi träffade i skogen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar