torsdag 14 april 2022

Skärtorsdagen

På något vis har vi väl gått igenom skärselden idag, på skärtorsdagen.

Vi var på sjukhuset i förmiddags för att höra, vad de hade hittat i alla de hundra proven, som hade tagits och hur skulle tumören behandlas. 

En ung läkare (samma som förra gången) förklarade allt så otroligt pedagogiskt och lugnt och hade tid att svara på frågorna. Mycket betryggande! Nu kör vi!

Min nyvaccinerade arm värkte så in i baljan hela natten och förmiddan. Till slut fick jag ta en tablett. Konstigt nog gick det över. Lite låg var jag, men hade reserverat dagen för vila, så det gjorde inget.

Lämnade in slutuppgiften på universitetskursen. Vad skönt! Sen började jag tänka på alla trevliga resor som jag ska göra i maj, juni och juli. Finland, Schweiz och Tyskland, här kommer jag. Äntligen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar