söndag 6 januari 2013

En avkopplande kryssning


I fredags åkte vi på en kryssning till Helsingfors. God mat, en hög med tidningar och mycket sömn var konceptet första kvällen.

I Helsingfors träffade vi Kusin Vitamin och kusinbarnet med flickvän och åt brunch med dem på Fazers. Vi var inte ensamma där...



Sedan lite shopping på Finlayson och Stockmanns och taxi till far. Han var sällskapssjuk och medan jag plockade bort julen, höll min man ställningarna. Vi fikade och hade lite trettondagsmys.

På Silja Serenade åt vi på Happy Lobster. Jag handlade lite smink, en varmvattenflaska (har funnits på min inköpslista i en månad!) och Kusmite. Nu kan jag både bli eurorisk, boosta mig, bli cool och få sweet love och en detoxkur...


Sen gick vi ner till SPA och fick massage och satt en stund i ångbastun. Att vi orkade titta på Mamma mia på tv, är ett under!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar