söndag 28 januari 2018

Städning till Sound of Music

Jag började rensa i bokhyllan i arbetsrummet i går kväll -tre timmar då och sex timmar idag.

Man skulle aldrig kunna tro att det fanns så mycket skräp där, hyllan är inte speciellt stor. Men stuvar man väl, så verkar det få plats!

Nu står alla reseböckerna i ordning. Rensade också i alla resemapparna, bland kartor och broschyrer. Har kastat flera kassar papper. En tredje del blev klar....

Försökte hålla ångan uppe till tonerna av Sound of Music. Filmen gick i rummet bredvid och jag kan replikerna utantill, fast jag inte har sett den på länge. Sjöng tillsammans med familjen von Trapp.

Min man städade gästrummet och lite i arbetsrummet. Synd att jag inte tog före-bilder.

Vår "coach" ska känna sig riktigt stolt; det gör jag också!

Här kommer två efter-bilder:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar