söndag 3 januari 2021

Recharge med Friday Lab

Idag har jag "laddat om" med Majas och Peppes Friday Lab.

Kursen hölls digitalt och jag tror att det var närmare hundra deltagare som reflekterade över coronaåret 2020, satte upp mål för 2021, tipsade och peppade varandra i smågrupper och deltog i yoga.

Materialet hade jag fått innan och jag hade redan påbörjat arbetet med planeringen, men fick massor av nya idéer på vägen.

Nu vet jag precis vad jag ska göra under det här det kommande året - och det viktigaste av allt: HUR jag ska göra det. Allt blev bara helt klart för mig, när jag lyssnade på kursledarna och deltagarna.

Min planering är nu helt färdig. Vad roligt det ska bli att följa - och kanske någon gång justera den!

Jag rekommenderar verkligen Fridag Lab!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar