fredag 12 mars 2021

Jag älskar IKEA!

Jag delar min tyska väns kärlek till IKEA. Han var en riktig entusiast; åt frukost där minst en gång i veckan och hade samma födelsedag som IKEA på sin hemort, Burgwedel. 

Det innebar att han varje februari fick en present av IKEA. En gång fick alla med samma födelsedag sova över i varuhuset. Vilken kul grej!

Jag har nyligen läst Historien om IKEA och förstår ännu bättre vilket geni Ingvar Kamprad var.

För två veckor sedan lämnade jag två badrumsskåpsluckor på lackering. De är säkert 15 år gamla, men precis såna som jag vill ha. Värt att renovera! 

Det fattades en skruv på den ena luckan. Jag ville köpa en på IKEA, men skåpet tillverkas inte längre.

Däremot gick det utmärkt att beställa en!

Idag kom paketet med en skruv i. Kostade inget (Tänker på frakten).

Tack IKEA!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar