torsdag 11 mars 2021

Tv-inspelning

Jag fick ett samtal från SVT och frågan om jag kunde ställa upp och medverka i en serie med åtta delar, som visas i höst.

Utan att tänka efter så mycket längre än 30 sekunder, tackade jag "ja". Efter samtalet kom jag på att jag inte hade frågat, vad serien handlar om. Nu har jag fått mer info.

Inspelning utomhus i Stockholm.

Nästa tisdag.

Kläderna ska inte vara svarta eller vita, utan lite mer färggranna.

Vet också temat på serien. Medverkar i ett avsnitt.

Det ska bli jättekul. Problemet är att min mest användbara, "normala" jacka är vit. Eftersom jag har coronadeppat idag, bestämde jag mig att köpa en ny jacka. (Har inte köpt kläder på ett år så det kändes nästan konstigt att ta ett sånt beslut.) 

Jag ringde till en butik på landet. Nej, de hade inte många kunder inne. Åkte dit och  gick där med munskydd och handskar ändå. Såg bara en kund.

Hittade en kul jacka i mina favoritfärger och köpte den. Nu får jag börja prova olika out fits med halsdukar, byxor, väskor och skor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar