onsdag 29 september 2021

En "försenad" julklapp

För över nio månader sen fick jag en fantastisk julklapp: Presentkort till SPA-hotell Havsbaden i Grisslehamn.

Det är först nu jag/vi har kunnat utnyttja det, men den som väntar på nåt gott...

Vi kom hit efter jobbet. Jag upptäckte direkt att stället är helt i min smak. Mysigt inredda rum och allmänna lokaler.

SPA-avdelning är stor med många olika slags bastun och bassänger både inne och ute.

Rummet blev uppgraderat till en stor suite med egen balkong. Vilken tur! I rummet står det ett badkar. Det finns förstås ett badrum också.

Middag, frukost och fikabuffé ingår. Det sistnämnda låter jag bli.

Eckerölinjens båtar lägger till nära hotellet. Vi gick en kvällspromenad och inspekterade bl.a alla fina fiskebåtarna som låg i hamnen.




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar