måndag 13 september 2021

Mycket att göra

Jag hade en lång to-do-list, men betade av den systematiskt under förmiddagen.

Lyckades få en tid till frissan, när jag upptäckte att mitt hår var alldeles för rufsigt och långt, fast jag borde vara lite representativ, när jag ska resa till min gamla vän.

Till min egen frissa behöver jag boka tid  flera veckor innan och jag har en tid om två veckor, men jag förstod imorse att jag inte kan vänta så länge. 

Nu är jag väldigt korthårig, men försöker leva med det och inte titta mig i spegeln under de närmaste två veckorna eller så.

Jag hämtade två kassar med material till mina elever, som jag volontärjobbar med. Tack, alla glada givare!

Avslutade kvällen med ett trevligt styrelsemötee. Trodde jag. När jag kom hem, fick jag höra att min mans kusin var på väg till oss och skulle sova över.

Det var städat och bäddat, så jag behövde inte engagera mig så mycket, som tur var.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar