lördag 29 december 2018

Consumed på Netflix

Ett rum i övervåningen ger mig ständig huvudvärk. Jag har inte haft ordning där på över två år.

Det är ett jättefint rum som jag kallar för retrorum. Vi använder det som gästrum, när det inte är fullproppat med skräp som nu...

Jag skulle ta tag i städningen i somras, men det var så himla varmt där uppe, över 30 *, även på kvällarna. Under hösten har jag haft andra projekt, men rummet finns hela tiden i mina tankar.

Mitt "nyårslöfte" till mig själv är nu att rummet är städat och klart 3/1 på kvällen!

För att bli ännu mera peppad tittade jag på Consumed på Netflix. I programmet hjälper Jill Pollack olika familjer med att rensa bort 75 % av grejorna i hemmet.

Jag fick såna äckelkänslor när jag såg på ett avsnitt att jag helt övertygad om att jag lyckas den här gången!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar