fredag 21 december 2018

Nu börjar min julledighet

Jag skulle ha jobbat ett par timmar med mitt projekt idag, men intervjun blev inställd. Jag är med andra ord julledig!

Först hämtar vi min bil från verkstan (funderar på att skaffa en liknande elbil som jag har haft som hyrbil. Vilken fantastisk uppfinning för en som jag som kör endast 2-3 mil om dagen. Behövde aldrig tänka den!)

Sen ska jag lämna vår traditionella godiskasse till familjerna i Ronald Mc Donalds hus. (Där, nära Akademiska sjukhuset bor familjer med svårt sjuka barn under tiden som barnet vårdas på Ackis.)

Avrundar dagen med att lämna en täckjacka till Wall of Kindness på Dragarbrunnsgatan 53. (Inget fel på jackan, men jag tål inte se den mer = lyxproblem. Någon som uppskattar den bättre, får den på det sättet.)

På kvällen har vi Öppet hus för våra grannar med glögg, kaffe och bakverk.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar