söndag 22 januari 2017

Andas ut

Egentligen skulle jag har följt med till Norrland och firat lilla C den här helgen.

Men det gick bara inte; jag var helt slut. Nattsömnen var störd och jag kände mig som en trasa. Lite oväntat efter de goda nyheterna om att arvstvisten var över. Jag borde ha varit väldigt uppåt, men luften gick ur mig totalt.

Det fick bli en helg för återhämtning. Sova ut, pyssla med sånt som aldrig blir gjort annars, läsa tidningar, titta på film.

Tog också en lång promenad, var med M och A på IKEA och andades ut.

Sov som en stock i natt- till 9.45. När har det hänt sist?

Lång frukost med tidning och brasa invirad i en varm filt och med fötterna i kanintofflor. Nu känns det betydligt bättre.


Thank you, second cousin P in Colorado!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar