onsdag 18 januari 2017

Vision Board - visst funkar det!

Jag gjorde en vision board för ett år sedan, i januari 2016 med tio "normala" visioner och två något "orealistiska".

Jag har tittat på den i stort sett varje dag under året.

Nu vaknade jag plötsligt upp och upptäckte att nio av mina önskningar hade gått i uppfyllelse. Det senaste fredagen den 13/1. Snacka om en turdag!

Det är helt otroligt! Eller egentligen inte. Jag vet ju att det fungerar; det har mina vision boards alltid gjort.

Förra årets vision board fick lite förstärkning av en collage, som jag gjorde på Bror Hjorths hus i höstas. I den har jag ett lysande "kraftklot" i handen.

De två smått omöliga (inget är omöjligt) flyttade jag över till min nya vision board, som jag gjorde i dag. Ett utav de gamla målen kommer inom kort att förverkligas, så det gjorde jag inget åt.

I det nya finns dessutom nio nya mål. Det ska bli så spännande att se, hur snabbt det verkar den här gången.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar