torsdag 18 oktober 2018

Stora stylingkvällen

Jag minns inte var jag såg annonsen i slutet av sommaren, men det kommer jag ihåg att jag snabbt bestämde mig att delta i Stora stylingkvällen på Nordic Light hotell.

Samma kväll hade jag lyckats locka med två kompisar också.

I tisdags, efter jobbet tog vi tåget till Stockholm.

Vi fick bl.a lyssna på TrendStefan,
Maria Soxbo (se tidigare inlägg),
Kristin Barth som berättade om Bauhaus 100 år (Vi besökte museet/utställningen i Berlin för drygt ett år sedan),
Magnus Palm som presenterade Stig Lindbergs porslin och
Matilda Appelberg som den kvällen släppte sin bok, Stora stylingboken.

På pausen drack vi Freixenet Italian Rosé och smakade på några snittar.

Hem åkte vi med en goodiebag fylld av inredningsdetaljer och Matildas nya bok. Den älskar jag redan. Fina tips och vackra bilder!



                                 

Kristin Barth

Matilda Appelberg med chefredaktören



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar