torsdag 4 februari 2021

Underbart liv!

Det är så lugnt. Ingen väckarklocka ringer. Planerar mitt eget program. Ingen stress. Så här vill jag ha det!

Trots att jag inte behövde det, vaknade jag halv åtta och skottade snö i trettio minuter!

Det har aldrig hänt tidigare! Möjligen har jag borstat av snön på bilen vid den tiden, när jag har åkt till jobbet.

Fast det var-7*och det hade kommit 15 cm nysnö under natten, tyckte jag att det var skönt! Jag var ju där helt frivilligt!

Frukosten med dagens tidning vid öppna spisen var inte så dum heller.
Har skött både mitt extrajobb och studierna utan större ansträngning. 
Operationssåret i ryggen värker inte längre.
Har hunnit både städa, promenera och måla under dagen.

Klockan är inte ens fyra. Jag har mycket energi kvar. Underbart liv!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar