onsdag 17 februari 2021

Vision board funkar

Det blir köksrenovering hemma hos oss i mars. Ska passa på att få några andra små saker fixade också, när vi har kunniga hantverkare här.

Imorse pratade vi om vision board och jag bestämde mig att ha två små saker som jag skulle fokusera på för att börja med:

Kakelbård till gustavianska rummet och en ny brödrost. Det kunde väl universum hjälpa till med?

Den där rätta kakelbården har jag inte hittat, trots att jag har besökt alla kakelaffärer som jag känner till och självklart tittat på nätet.

Helt plötsligt hittade jag det rätta "gamla" kaklet på Market place och på en ort, som vi ska passera, när vi ska gratta moster! Wow!

I eftermiddags var jag i tre olika affärer och letade efter en brödrost. Tittade också på nätet. Hittade ingen, som jag ville ha.

Efter kvällskursen gick jag snabbt in på affären för att köpa bröd till frukost. Och vad står där, mitt i gången, om inte just en sån brödrost, som jag ville ha! Jag visste inte ens om att de sålde såna. Otroligt!

Tack universum!


        Inte just den här, men i samma stil.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar