torsdag 19 augusti 2021

Datakrångel

Jag har skrivit hela dagen. Ute var det kallt och stundvis regnigt väder. Växthuset lockade inte.

Min e-post slutade fungera för ett par dagar sen. Fick skicka alla mail från min mans adress. Mailen studsade tillbaka till avsändaren, om någon försökte maila till mig. De flesta var snälla och ringde istället.

Nu är felet äntligen åtgärdat.

Jag blev klar med en novell. Min väninna korrekturläste den på kvällen. I morgon skickar jag texten och bilderna till en antologi.

Jag gjorde samma sak åt en kompis. Hon hade skrivit en bok. Hennes redaktör på förlaget vill ha texten i slutet av augusti. 

Det tog flera veckor för mig att läsa och kommentera 220 sidor! Fick i väg det i morse. Tur att hennes bok var så spännande!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar