torsdag 8 februari 2018

Konmari fortsätter: Hur mycket porslin och glas kan man ha egentligen?

Nu är jag på benen igen. När jag kom hem från jobbet, började jag rensa.

Min man gjorde rent alla kökshyllorna och somnade pladask efter en timme.

Jag tog tag i vardagsporslinet och finglasen. Hur mycket såna behöver vi egentligen?

Handdiskade allt. Skönt att ha rena = dammfria saker i skåpet.

Det blev fint på hyllorna och kanske 10 % av allt byter nu hem.

Av bara farten rensade jag i drinkvagnen också.

Fyra timmar tog det allt som allt. Riktigt nöjd med min insats!

Gårdagens Tradera-auktion  fick fart efter några minuter och det som jag sålde genom en Face Booksgrupp var sålt inom en timme!




Allt på köksbordet och mer därtill är till salu.
 Håller på att diska sakerna.

 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar