måndag 5 februari 2018

Webinar med Grand Nord

I kväll deltog jag i ett webinar med Grand Nord.

Seminariet hette Give 2018 a Flying Start. (Det var på svenska).

Jag älskar ju sånt; att sätta upp mål, att göra vision boards- och framför allt: att nå målen!

Det funkar klockrent för mig sen många många år tillbaka.

Av förra årets femton stora och små, en del helt "omöjliga"mål, flyttar jag över bara fyra till årets vision board.

Alla andra målen har jag nått. Mina drömmar har gått i uppfyllelse! Visst är det häftigt! Vissa hade jag tänkt, men inte fokuserat på i flera år.... Så onödigt.

Vi var 25 deltagare. Jag har aldrig varit med på ett webinar tidigare.

Vi hade fått ett arbetshäfte innan och lyssnade på coachen i en timme och gjorde under tiden några av övningarna.

Man kunde chatta också, helt anonymt om man önskade det. Tiden gick väldigt fort.

Alla verkade glada och på hugget (Vi såg inga ansikten, endast coachens). Webinaret var gratis!

På slutet fick vi olika erbjudanden om vi ville fortsätta individuellt med coachen.

Det är välsatsade pengar, om man känner sig vilsen och inte riktigt vet, hur man komma till sina mål.

Hon har hjälpt mig över så många konstiga hinder och jag har lärt mig massor.

Grand Nord har ett Give 2018 a Flying Start-tillfälle till under veckan, på torsdagen den 8/2 kl. 12. Titta på hemsidan, om du är intresserad.

Nu tar jag fram de bästa pennorna och min nya vision board som jag fick av min väninna AnneMarie i Schweiz.

Hon använde det som stöd i julpaketet, men det var så fint dekorerat med mitt namn och stjärnor i guld att jag räddade det direkt till detta ändamål.

Mot nya mål!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar