fredag 6 april 2018

Kul med födelsedag

Jag fyllde år igår.

Första överraskningen tidigt på morgonen (flyg kl 6 från Malaga) var att vi hade våra platser i SAS Bonus-klass på flyget.

Båda två hade tre säten till sitt förfogande dvs. gott om plats för två timmars sömn och frukosten och snacksen var goda.

Min man hade bjudit på middag på FMOS i Fuengirola kvällen innan, men jag fick också välja en present ur planets försäljningsvagn. Det blev en dag- och en nattcreme.

Skönsång, blommor, kort och små presenter väntade här hemma.

En Josef Frank-väska hade jag inte ens vågat drömma om. Den är helt underbar!

Kan man säga att det är roligt att fylla år? Jo, det vill jag påstå. Riktigt kul.

Nu ska jag smaka på tårtan, som jag inte orkade äta igår.

 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar