måndag 12 augusti 2013

Första arbetsdagen

Min stressnivå brukar skjuta i höjden kvällen innan semestern tar slut. Så blev det inte i år!

En trolig orsak är den lille nyfödda bebisen.

På lördagen och söndagen satt jag  i timmar på en härlig balkong fullt med blommor.

Det var ca 25* varmt, lilla A lekte koja bredvid mig och pratade oavbrutet men krävde inte många svar, jag bläddrade stundvis i en tidning OCH hade en ljuvlig liten sovande bebis (5 dagar) i famnen.

Jag fällde tårar när jag tänkte på livet och dessa två underbara barn och log för att jag kände mig så rik och lycklig. Absolut bästa meditationen jag har varit med om!

Jag landade sent på Arlanda, sov som en stock och har gått på små moln (och plågat mina kollegor med babybilder) hela dagen.

Hoppas att den här känslan håller i sig.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar