onsdag 22 juli 2015

Luften har gått ur mig

En veckas hårda arbetsläger (planering, bakning, städning osv), festen och en fem timmars natt i lördags har gjort att luften har gått ur mig totalt.

I tankarna lever jag fortfarande i sus och dus.

Jag är så glad för vår superlyckad fest med alla våra kära, alla släktingar och alla trevliga vänner- t.o.m min gamla dagmamma, 87 var här!

"Måndag gör jag ingenting, tisdag ser jag mig omkring, onsdag går jag ut och vankar, torsdag sitter jag i tankar...." stämmer väldigt bra på mig just nu.

Jag gjorde intenting i måndags, igår var jag på keramiken, men hade noll inspiration och fast det är onsdag går jag knappast ut och vankar. Jag orkar inte. Återvänder till min bok.

Väldigt ovanlig känsla för mig, men orkeslösheten går väl över?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar