måndag 24 augusti 2015

Sommarens varmaste dag?

Jag tror att det var sommarens varmaste dag idag.

Redan vid halv nio när jag åkte till jobbet var det 16* och fortfarande så här sent är det 17* !

I eftermiddags var det väl 27*?

Ur led är tiden.

Tyvärr har jag fått sitta inne nästan hela dagen.

Vårt hårda arbetsläger (tömma förrådet och garaget) i lördags fick ett abrupt slut: Min man fick ischias och kunde inte göra något dagen efter.

Jag har fortsatt sortera och sälja saker som vi hade tagit fram: stolar, bord, bokhyllor, en Redahylla osv.

Allt går att sälja på Blocket.

I kväll körde vi bokhyllor (två för 150 kr) till en student. Det är ju inte precis en lysande businessidé att göra så, men vi slipper kasta välfungerande saker och någon annan kan få nytta av dem.

Redahyllans köpare var så glad åt sin nya hylla att hon skickade bild på den när den var färdigmonterad på väggen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar