lördag 16 september 2017

En skön lördag utan "program"

Idag hade jag inget "program". En riktig slapparlördag.

Min man jobbade, så grannarna fick ta över våra konsertbiljetter.

Det blev lite trädgårdsjobb, matlådor till måndagen och tisdagen, en kaka till onsdagen,  då vi ska sitta med en resebidragsansökan på jobbet samt städning och allmänt plock.

Jag planerade lite inför nästa konst work shops och gjorde i ordning materialet. Fick sällskap av en trött motionslöpare en stund också.

Lunchen åt jag i växthuset. Kanske var det den sista i höst?  På tisdagen börjar växthusrenoveringen.

Fick lust att måla akvarell och läsa. Inga problem; jag har ju en extra ledig dag i veckan. Jag hinner nuförtiden göra allt möjligt kul och är full av energi.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar