måndag 18 mars 2019

Investera i dig själv

Investera i dig själv - Små investeringar kan leda till stora förändringar, skriver Friday Lab på sin hemsida.

Jag har varit med på Friday Labs webinarier och rekommenderar dem varmt.

Stora saker har hänt för mig:  Jag har börjat motionera, minskat i vikt, vågat hoppa på roliga extrajobb och följt mitt hjärta.

Nu menar jag inte att det har gått till som  hundra gånger tidigare, utan jag lärde mig att sätta kort- och långsiktiga mål som jag verkligen håller, fortfarande efter tretton månader....
Motionerar numera 26 dagar i månaden, har gått ner en massa kilon, har konstkurser för barn och äldre på fritiden osv.

En pytteliten sak, som är som ett under och en stor sak för mig är Kvällar.

Jag är en utpräglad kvällsmänniska. Kan sätta i gång med stora projekt klockan nio. Glömmer att jag ska gå upp halv sju.

Hjärnan är igång med fina idéer, när jag tvingar mig till sängs vid midnatt. Det går inte att somna då.

Så där var det tidigare. Nu gör jag på ett annat sätt och vaknar utvilad klockan sex, som idag. Det är en jätteförändring för mig!

God morgon. Ha en bra dag. Kolla på: fridaylab.se 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar