lördag 1 januari 2022

Bucket list



Jag har gjort en ny Bucket list. Tänker börja leva på hoppet att corona snart försvinner och att det går att börja resa igen. Jag längtar så enormt mycket att få se nya - och gamla städer och platser.

Jag började med att göra en Europa-lista. Fem länder, som jag inte har besökt tidigare, står överst:

Polen (Krakow), Ungern (Budapest), Irland (besök hos min "nya" brylling), Tjeckien (Prag) och Kroatien (Alla platser som min gamla kollega har pratat om och vill visa).

Det finns också en lista på platser jag har besökt, men vill absolut se igen. 
Många av dem finns i Italien: Gardasjön, Venedig, Capri, Rimini och jag har inget emot att åka till Rom heller, fast jag har varit där många gånger.

Ingen vet, när dessa resor blir aktuella, men jag säger som Sickan: - Jag har en plan. 😂



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar