onsdag 9 januari 2019

Grand Central, Stockholm

Min gamla kursare är på besök  i Stockholm. Självklart rusade jag dit efter jobbet i eftermiddags.

Hon och hennes väninna bor på Grand Central på Kungsgatan och vi hade en mysig kväll på hotellet; pratade, drack te och åt snacks och Vetekattens härliga bullar. (Jag har min "godisdag" idag).

Dessutom tog hon med sig en present till vår gemensamma väninna i Danmark. M fyller år om en vecka och jag hinner tyvärr inte åka dit och gratulera henne själv.

Mina gulliga jobbarkompisar skickade också en hälsning till M. Alla vi åtta åt middag hos M och hennes man en härlig majkväll i fjol och minns både henne och Danmark med stor värme.

Hotellet var stiligt och tjejerna hade ett stort fint rum. Grand Central, ligger precis som det låter nära Stockholms central mittemot Oscarsteatern.

Jag fick sällskap till stationen och tjejerna fortsatte sen sin promenad till Gamla stan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar