söndag 6 februari 2022

Arla morgonstund

I natt sov jag på sin höjd tre fyra timmar. Min man skulle tillbaka till sjukhuset för ytterligare undersökningar innan de kunde skriva ut honom, elräkningen var fem (!) gånger större än den brukar vara en  "vanlig" januari, jag hade tryck över bröstet....

Upp kl 6.20 och iväg till sjukhuset via affären där jag för övrigt var den enda kunden kl 7.10. Jag kör ogärna i mörkret, men hade inget val. Allt var pest och pina. Möjligen var det på plussidan att det var lätt att hitta parkering utanför affären och ingen trafik syntes på gatorna.

Jag lyckades sova en halv timme, när jag kom hem. Kl 10 kom min kompis och vi åkte iväg till en ny skrivarkurs. 

Efter fyra timmars skrivande släppte ångesten i alla fall delvis.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar